Monday, April 6, 2015

Lirik Lagu Gusti – Hatiku Libatkan Yang Lain

Gusti – Hatiku Libatkan Yang Lain

Artis / Penyanyi / Band : Gusti
Judul Lagu / Musik       : Hatiku Libatkan Yang Lain
Album                          : Single 2015
Label Musik                 :
Pengarang / Pencipta    :
Genre                           : Pop

Lirik Hatiku Libatkan Yang Lain

Cinta kadang minteri
Buktinya ku alami
Aku mencintai bukan kekasihku

Hatiku libatkan yang lain
Membuat cinta ku terbelah menjadi dua
Batinku libatkan yang lain
Merasuk hatiku
Aku tergoda cinta nya

Cinta memang tak pasti
Kadang dia ingkar janji
Buktinya ku alami
Aku mencintai bukan kekasihku

Hatiku libatkan yang lain
Membuat cinta ku terbelah jadi dua
Batinku libatkan yang lain
Merasuk hatiku
Aku tergoda cinta nya

Hatiku libatkan yang lain
Membuat cinta ku terbelah menjadi dua
Batinku libatkan yang lain
Merasuk hatiku
Aku tergoda cinta nya

Aku tergoda cintanya

Aku tergoda cintanya