Friday, May 1, 2015

Lirik Lagu Poppy Mercury – Ranting Yang Patah


Lirik Lagu Poppy Mercury – Ranting Yang Patah

Terbakar api panas sekali
Melihat kau dan dia bercumbu rayu ...

Mana janjimu sehidup semati
Belum mati kau buat aku tersiksa

Jangankan burung yang terbang
Rantingpun tak ingin patah
Apa lagi aku yang bernyawa
Yang punya perasaan ...

Usah kembali hadir disini
Kau harap cintaku lagi ...
Usah kembali pergilah pergi
Aku tak percaya lagi ...

Cerita cinta kita berdua
Bagaikan embun pagi hilang berlalu

Intro ...

Mana janjimu sehidup semati
Belum mati kau buat aku tersiksa

Usah kembali hadir disini
Kau harap cintaku lagi ...
Usah kembali pergilah pergi
Aku tak percaya lagi ...

Usah kembali hadir disini

Kau harap cintaku lagi ...
Usah kembali pergilah pergi
Aku tak percaya lagi ...